Chips å dipp

Just nu ligger jag i soffan och kollar på Wahlgrens värld. Har legat här i några timmar nu och kollat på ett x antal avsnitt. 
Dagen idag har varit lååång känns det som. 
Det har inte varit något speciellt på jobbet idag, men jag slutade kl 16. Då drog jag ner på stan och shoppade present till mormor. 
Jag hann även springa in på Hemköp innan bussen gasade iväg från station. 
När jag kom hem slog jag in presenten och sedan hängde jag tvätt. Det är så skönt med timer på tvättmaskinen. Jag satte igång tvättmaskinen igårkväll innan jag gick och la mig. Satte timern på 17 timmar, och sedan var tvätten precis färdig när jag kom hem. 

Mamma kikade förbi innan hon gick hem. Vi snackade en del. Efter en stund kommer brorsan och hans tjej och snackade lite mer. 
När dem hade gått tog jag en snabbdusch och sedan hoppade jag ner under filten i soffan med chips och dipp. 

Denna fredagkväll blev susen. Snart ska jag släcka ner huset och sova en stund. Nattinatti! 

(null)

 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej :) träffas någon dag ? :)

Svar: Halloj, sry men det blir nog inte av just nu.
Rebecca Karlsson

2 Anonym:

Du verkar söt ;) bor i länna

Kommentera här: