SOMMARFEST


Idag på jobbet var det sommarfest slash avslutningsfest. 
Hela veckan har vi dekorerat på förskolans utegård. Idag drog vi till med lite ballonger oxå. 
Kl 14:00 startade barnen att sjunga. Dem var suuuuperduktiga. Det var mycket föräldrar som kom och kikade. 
Efter sången fick de barn som ska till skolan i höst, presenter av förskolan. 
Sedan ville föräldrarna tacka oss pedagoger för det arbete vi gör med barnen, så vi fick en stor bukett med blommor i var. 
När föräldrarna tackat för sången, bjöds det på tårta. Supergott. Sedan drog jag hem eftersom det var min tidiga dag och jag skulle iväg för dans.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och gjorde mig redo inför den sista torsdagsträningen för terminen. 
Gu vad kul det är att dansa! Det finns inget bättre än att dansa. Det är så mycket glädje i dansen och alla människor som man träffar är alltid lika glada. Wonderful! 
Så nu startar vi sommarn den 11 juni med dans i stadsparken. Kom gärna förbi och kika eller ta en sväng om. Vi finns där på måndagar från den 11 juni dåraaa. 
Nu ska jag försöka att sova, för imorgon är det freeeedaaaaaag! Wihoooo! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: