Promenix

Det fick bli en liten "morgonpromenad" idag. Startade runt 11... kom hem nu till 13:30. 
Jag gick en runda som egentligen brukar ta en timme bara. Men när man ska fota och ta selfies så tar det lite längre tid. Haha. Klappade lite får på vägen oxå. 
När jag började gå så började det duggregna lite. När jag kom hem strålade solen. 
Istället för att gå förbi kyrkan så gick jag genom skolgården. Ville ju kika på byggnaderna och skolgården man gick på som liten. Tyvärr var det några snorungar som kastat in en sten i fönstret på dörren. Så jag ringde fritidsledaren, han skulle väl snacka med chefen sin. Tråkigt att det blir sånna här skadegörelser! Suck. 

Men skolgården skrapar fram så många minnen. Det är så häftigt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentera här: