Middag i Spakbacken

Gårdagen började med en promenad runt Hagby. Jätteskönt att promenera igen. Dock var det jekligt kallt! 
Satte på mig ett par träningsbyxor, mjukisbyxor, två långärmade tröjor och en jacka. Meeeen det var kallt ändå. 
När jag kom hem tog jag en dusch.... och duscha med kalla kroppsdelar.... jösses vad det klias när blodet börjar cirkulera i kröppen! 

Jag la mig i soffan med tända ljus i vardagsrummet och började spela The Sims. Klockan rullade på... jag glömde bort tiden... och plötsligt blev klockan 16:20. Jag skulle hämtas 16:35. Jag blev klar i tid, och vi for till Spakbacken. 

Björn och Gina (ett par från buggänget) hade bjudit in oss (mig, mamma, pappa, Kent, Annica, Micke R, Åsa, Micke S, Pia och Macke) på middag och en danskväll. 
Det var supertrevligt. Till förrätt fick vi gurksoppa typ. Varmrätt, kycklinggratäng med ris. Efterrätt, kladdkaka med grädde och glass. Det dröjde inte länge till dansen i köket drog igång. 
Mina trampdynor under foten dog typ direkt. 
Hoppas att fötterna läker till onsdag då parträning nr 2 startar. 

Jag kom i säng runt 4 imorse tror jag. Sent blidde det. Men nu får vi se vad dagen bjussar på :D
 
(Jag gick precis av dansgolvet på denna bild, det var vaaaaaarmt!)
(null)

(null)


Kommentera här: